دسته‌بندی نشده

۵ راه زیباسازی یک اتاق کوچک

5 دکوراسیون مناسب برای اتاق کوچک - سرویس خواب ساج آسا

شما وقتی خانه ای را اجاره یا خریداری می کنید مهم ترین بخش آن ، اتاق خواب می باشد که بزرگ و یا کوچک بودن آن مساله مهمی برای هر فردی است. شما وقتی خانه ای را اجاره یا خریداری می کنید مهم ترین بخش آن ، اتاق خواب می باشد که بزرگ و یا کوچک بودن آن مساله مهمی برای هر فردی است. اگر بتوانید بهترین ترکیب را برای اتاق خواب خود پیدا کنید ، قطعا بیشترین حس خوب را خود شما خواهید داشت. امروز ما در دکوراتور می خواهیم ایده هایی برای اتاق خواب های کوچک به شما معرفی کنیم و امیدواریم شما از این ایده ها الهام گرفته و در منزل خود پیاده سازی کنید.

از به کار بردن مبلمان بزرگ در این فضاها نترسید

فقط به خاطر اینکه فضای کافی در این مدل اتاق ها ندارید ، دلیل نمی شود از به کار بردن مبلمان یا تخت بزرگ هراس داشته باشید. ما در ساج آسا اعتقاد داریم که استفاده از مبلمان یا تخت های بزرگ در این فضاها منطقی و درست می باشد.

استفاده بهینه از فضا

از فضایی که در اختیار شما قرار داده شده است نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از تابلو نقاشی

تابلوی نقاشی بزرگ برابر است با سبکی متفاوت و خاص همانند این اتاق، استفاده از تابلوهای نقاشی بزرگ می تواند حرکتی زیرکانه باشد و به مخاطب و بیننده این حس را القا کند که وارد اتاق بزرگی شده است. اگر شما طرفدار پروپا قرص هنر و تابلوهای هنری هستید، به جای استفاده از چندین تابلوی کوچک، می توانید از یک تابلوی بزرگ و خاص استفاده کنید.

در خرید چند وسیله ول خرجی کنید!!

زمانی که شما در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید قطعا از خرید وسایلی که دوست دارید صرف نظر می کنید، زیرا به خود می گویید که من مستاجر هستم و شاید این وسیله در خانه ی بعدی به درد نخورد. به هر حال وقتی شما به خانه ای جدید نقل مکان کنید ، ساختار کلی آن خانه نیز متفاوت است. با تمام حرفایی که گفته شد ، خرید وسیله ای مانند این کِشوها که در تصویر زیر می بینید نه تنها ضرری برای شما نخواهد داشت ، بلکه به خاطر ظاهر و ساختارش در هر خانه ای برای شما کاربردی خواهد بود.

اتاق خواب کوچک

از تمام فضای خانه برای خلق یک اثر مدرن استفاده کنید آیا فضایی بلا استفاده در اتاق خود دارید؟ شما می توانید با خلاقیت خود از این فضا استفاده ی لازم را ببرید و با طراحی زیبا به آن جان تازه ای ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *